2010年5月14日星期五

随 笔

我要学广东话
觉得广东话很好听

从小就看港剧
所以还是会一滴滴啦

可是要讲出开口
就拍谢啦

刚在脸书写广东话
讲得出 写不出
哈哈
有够烂の

人家问我
你会几种语言
我答
我会很多种啊
华语 马来语 潮州话 广东话 福建话 海南话....
你要跟我说哪种蛤??
   =0

可惜
我就是不会国际语言---英文
懂听 不懂讲
半桶水都不懂有没有
可悲啊

2 条评论:

  1. 來 姐姐我教你廣東話
    講同埋寫都得!!
    但系有D字我嘅電腦寫唔到 =( SO SAD!!!

    我都系識講好多話
    但系全部都系半桶水
    好鬼死渣!!

    英文 gosh
    學左2年都系得半桶水
    華語同埋國文仲慘!
    越來越唔識。。

    回复删除
  2. 哈哈
    甘你識乜
    全部都系半桶水,
    我要開始學啦~
    以後就熟點點~ =)

    回复删除